* organizacja czasu pracy
* jak budować ciekawe i merytoryczne prezentacje
* wystąpienia przed grupą – zespół, grupa managerów, przełożeni
* cele i ich realizacja – jak stawiać cele, jak zadbać o realizację
* elementy zarządzania zmianą – jak bezkonfliktowo wprowadzać zmiany
* style zarządzania - rodzaje stylów zarządzania, określenie najbliższego stylu uczestniczce/uczestnikowi
* dlaczego styl coachingowy – zalety, kiedy stosować
* pytania – jak i kiedy zadawać pytania, unikanie manipulacji, zaangażowanie pracownika
* budowanie zaangażowania wśród pracowników - szczeble zaangażowania/inicjatywy
* kiedy rola coacha, a kiedy mentora
* jak formułować cele – SMART, SMIR; przykłady, ćwiczenia, zastosowanie w pracy
* cele krótko i długoterminowe
* realizacja – jak skutecznie realizować cele własne, jak wspierać innych
* rozliczanie – feedback, poziomy inicjatywy, rozmowa z pracownikiem
* okresowe rozmowy z pracownikami (zgodnie z polityką firmy)
* style zarządzania - rodzaje stylów zarządzania, szukanie najbliższego managerowi
* etykieta managera/lidera - “lead by example”, szacunek, autorytet
* zarządzanie przez cele i skuteczny feedback
* “Don’t just talk the talk, you’ve go to walk the walk” - budowanie zaufania i zaangażowania
* zespół - współpraca i zaufanie
- Organizacja Pracy
* efektywne spotkanie – miejsce, czas, kto, cel, notatka: kto, co i na kiedy
* elementy zarządzania zmianą – jak bezkonfliktowo wprowadzać zmiany
- Elementy negocjacji
* Coś za coś i win-win - jak, kto pierwszy, podsumowanie (deal), moje min i max
* techniki negocjacji - gra na zwłokę, oferta “last minute”, “krakowski targ”